گران شدن مواد مخدر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
در این بازار آشفته قیمت همه چیز سر به آسمان گذاشته است حتی قیمت انواع موادمخدر . از تریاک و هروئین گرفته تا کراک و بقیه کوفت و زهرمار دیگه . در این رابطه محمد اسماعیل علیپور رئیس مرکز ترک اعتیاد تهران گفت: قیمت مواد مخدر مانند تریاک، هروئین و کراک ۲برابر شده اما مصرف «شیشه» به علت هشدارهای مناسب رسانه کم شده است.
وی افزود: به دلیل اینکه شاهد افزایش قیمت مواد مخدر مانند تریاک، هروئین و کراک هستیم به مصرف کنندگان توصیه می‌کنیم که اکنون بهترین زمان برای شروع درمان است.
وی ادامه داد: هزینه مواد مخدر 2 برابر شده است و چون افراد مصرف کننده هزینه بیشتری را صرف خرید مواد مخدر خواهند کرد در نتیجه آسیب‌های بیشتری به خانواده‌شان وارد می‌شود.
علیپور گفت: زمان مناسب فرا رسیده است تا افراد مصرف کننده برای دریافت خدمات درمانی به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند و بار مالی ناشی از آن را که مشکلات فراوانی برای آنها ایجاد می‌کنند برطرف کنند.
رئیس مرکز ترک اعتیاد تهران در مورد دسترسی آسان به مواد مخدر افزود: دسترسی به مواد مخدر راحت است و همیشه هم بوده است. متأسفانه سیستم قاچاق مواد مخدر همیشه فعال بوده و به دنبال آن است که سود نامشروع را از طریق فروش مواد مخدر به‌دست آورد.
علیپور تصریح کرد: به علت افزایش قیمت مواد مخدر، قاچاقچیان در شرایطی هستند که دچار مشکل شده و به دنبال فعالیتهایی خواهند بود که دسترسی به مواد را راحت‌تر کنند و مواد جدید را روانه بازار کنند.
وی افزود: در شرایطی که قاچاقچیان مواد مخدر برای فروش دچار مشکل شده‌اند و هزینه‌هایشان بالا رفته افراد وابسته به مواد باید از این فرصت استفاده کنند.


 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : چهار شنبه 2 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی